followers

Oct 31, 2011

kisah baru





assalamualaikum !

waaa...uwaaaaaaa !!! :'( 
hmm leklu leklu..belum masuk citer g neyh ko da melalak pahal ? hadoii ape pun tableyyy.
tgk3...
mr side bar dh x ade right ?? haa jgn nk gembira sgt lah kepada yg gembira tu..hahaha paham maksud tuh bgus !
yesss !!
mr side bar a.k.a the only mr side bar is gone !! far far away you ollsssss....hmmm sedih makkk !
dah x ade tu mksud nye bukan x ade untuk selama nya ye anak2..
cume dia pergi untuk kehidupan yang baru..bukan dgn aku tp mybe dgn org lain :) *ehh td kemain sedih eh
sedih memg sedih tp jodoh x panjang buat ape nk heboh2 sgt...betul ? Allah saja bg aku jumpe dgn org yg salah supaya aku lebih mengenali diri aku and orang keliling...wahhh kelasss ko alya haha

kami masih kawan...alasan yg atas tu cukup lah untuk santapan..yang lain bialah jadi kenangan aku dan dia hahaha ayat mintak selipar satu malaysia...ehh aaah an ? dulu aku pnah ckp kt dia nk beli selipar satu malaysia same2 kale ijau itam tp bia ahh.tu dulu sekarang dah x hehe :)

mungkin lagu OVER YOU-DAUGHTRY sesuai untuk aku sekarang yang sedang SINGLE MINGLE ney...tp untuk pengetahuan,borang untuk anda2 semua dah ditutup dan x akan dibuka lagi..harap maklum ! hahahaha