followers

Dec 7, 2011

KOREAN fever.. OMG !!

assalamualaikum..

wahhh kau tau lah nak citer pasal korea tah hape bende name binatang ney pun,salam jangan lupe diberi..kita ISLAM bukan KRISTIAN nak ber-hye2 bagai..

ok..untuk kesekian kalinya aku meletakkan tangan ku ke dahi bagi memastikan aku tidak demam hari ni kerana nafsu ku yang ingin mengupdate blog tentang KOREA...
dah kenapa pulak ?
tak boleh aku minat korea ? secara tiba2 ? haha cepumas cepumas

wahh dulu bukan main kau sedap anak tekak je nak ngutuk2 korea ni lah segala sumpah seranah kau ajukan kepada mereka *skema ayat BM aku almaklumlah A+ hahaha

iyer...aku mengaku dengan segala cara yang dulu aku memang benci dengan korea segala bagai ni
semak hotak aku pergi sekolah sikit2 pasal korea..
balik pun korea..
dah tak de bende lagi best ke ape kat dunia ni ? balik2 korea..rimas !
budak classmate aku fanatik habis pulak dengan korea
yang aku ney dok banggakan FIZO OMAR my lalink tu je..
mase tuh aku jahil korea2 ni
tak pandang walaupun seinci kuman *ayat ape yang keluar pulak ni ? hadoii

segala alergic aku tentang korea hilang sedikit demi sedikit disebabkan TAEYANG BIGBANG
lah yang rambut ayam tu...dia sorang je yang rambut mcm ayam haha



disebabkan aku  tertengok video klip single dia, aku terus jatuh hati macam durian gugur
aku admit that i like TAEYANG'S style when he dance
shooooo shemart wooo...
antara video klip dia yang aku tak pernah miss nak tengok hari2 is where you at
video yang pertama kalinya menambat hati aku seperti lembu ditambat di pokok untuk disembelih
yerrr...
jangan nak tak puas hati sangat lah kan ?
aku suke BIGBANG, 2PM and SO WHATEVER lah...
lantak lahh...korea untuk semua !



aku 'benci' korea sejak azali
dan salah satu aku makin 'benci' dengan korea ni ialah aku malas nak buat ape pun kalau aku dah menapak atas katil untuk layan movie2 korea..
memang tak kan bagun ahh walaupun ke toilet hahaha
dalam lappy dulu kosong tanpa sebarang cemaran kotor korean movie tapi sekarang ?
haa amek kau padah dia...300gb dari 500gb penuh dengan korea..
tak masuk pandrive yang berlambak lambak tu..
nak kate fanatik sangat tu, tak lah
tapi hati dah tertambat nak buat camane kan ?
tolong lah fahammm...
aku suke korea !
yeaahhh hidup HARIMAU MUDA...GO NEGERI SEMBILAN !! haha bodoh tak de kene mengena

and last lah last..
aku tak ungkit lagi pasal korea ni...
dulu ngutuk sekarang hegeh2 pulak nak minat lah hape lahhh

AKU SUKA MAMAT NEY !!!!


kim hyun joong


cakkkk !! u nak snap pic i ea ? esok i sampai korea, i call u tawww <3