followers

Mar 8, 2012

kenangan kekal di ingatan

assalamualaikummm...mak jenab ade tak ? datang nak ngumpat niiii.... :)

blog dah bersawang tahap ape tah aku nengok ney..
perhhh dasyat lak aii sawang dia...terbatuk2 den..uhuk uhuk uhuk   :% *hingus

aku rase semester kali ni teramat lah pendek..pejam celik dah paper final..
takut memang takut nak2 lagi sem lepas tak capai target..jauh simpang lak tu..
tapi dalam ketakutan,masih terselit sebuah memori yang tak lah indah sangattt... *wahhh <3
SMKSP a.k.a Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Pagi,,

LENCANA SEKOLAH
lencana yang selalu sangat kene ade kat tudung..tak sempat jahit,stepler :)



smksp di hati ku dan di paru ku <3

sekolah ni sekolah biasa..bukan sekolah tamil mahupun sekolah cina..
ini sekolah kebangsaan yang menempatkan sejumlah berapa tah pelajar tapi tetap 1malaysia 
ini bukan sekolah berasrama penuh..
sebab asrama nye tak ade tapi pelajar je lah yang penuh..
ini bukan sekolah elit
sebab sekolah ni bukan sekolah budak2 kaya macam F4 dlm boys over flower
ini cuma sekolah yang berada dalam sebuah taman kecik..
sekolah yang banyak menyimpan memori pelajar2 yang dh pun habis belajar..
satu tarikan sekolah ni ialah sekolah di bina di atas bukit..
so memang seronok pagi2 datang sekolah pakai sweater hahaha

so sekarang habis sudaa cerita sekolah dan masuk ke cerita kelas 5 bougainvilla iaitu kelas COMEL :)
*class picture is doesn't here but it always in my heart <3 *nmpak tak dalam heart tu ? tak nampak,boleh jalan..bye2


perhhh seksi nokkk.... :3

asyraf hisham a.k.a look at his hand there ah/chap (apek maliii)
dia ni class monitor..
cita2 nya untuk jadi model underware but i dont know :)
cita2 nya tercapai sejak masuk ke UITM Lendu,Melaka tapi bukan untuk underware yerr hehehe


baju rimau..grrrr =='

syera sham a.k.a assistant class monitor
cita2 nya juga ingin menjadi model..tapi dengan hadirnya kekasih hati a.k.a mr teddy,dia dah tak nak..
but she is a stalker..fuhhh dasyat dia ni...main stalk2 pulak haha
dia suka stalk a beautiful girl bcoz it will be her inspiration..
tapi tak payah la sebab awak tu pun dah cantik my dear :)
tapi aku pun tak tau lah..sejak masuk UITM Lendu,Melaka ni,badan makin susut..
selalu naik library kot sebab dia cakap library dia kene naik tangga tinggiii sangat hahaaha *untung laaa

ehh salahhhh

ehh salah lagiiii

adoiii susah betul cari gmbar dia ni...hot sangat agak ehh

haaa ini pun boleyhhhh :D

syafiqah sulaiman a.k.a bendahari..
perhhh ceti kaw,,kalah ah long maaa...
dalam kelas,yaAllah...joget sana joget sini,,,B2ST katenyer...everyday i shock2 !!
cita2 dia ni pulak nak kawin dengan mat korea sarang2 sana sini..
last2 sejak masuk MSU ni,berubah lak jadi mat saleh..haa tu yang dapat sorang ni hahahaa


baju raya cantik lahh hehe

fatin nabila a.k.a ape tah aku pun tak ingat..
cita2 nya aku kurang pasti sebab dia tak de lah pulak bercerita nak jadi ape nak jadi ape..
tapi sejak mauk KMNS ni,makin comel aku tengok hehehe
dia ni pun minat korea gak tapi tak lah seFANATIK yang kak limah tu hahahaaha
dia ni nak kate mix, tak lah mix tapi dalam siblings,dia paling putih macam anak cina..
manja and talkative


muka comelll ?? erkkkk

hakimie ismail a.k.a ostrich
seorang pengawas yang BAJET NAK MAMPUS !
ketua pengwas lah katakan padahal.....hahahahaha
ape cerita dia ni sekarang pun aku tak tau lah sejak masuk KMNS ni...
cita2 nak jadi penjaga ostrich kat mesir tapi tak tau lah hajat sampai ke tak..hahaha
seorang atlit tapi sejak have some komplikasi,he quit..so bad.. :'(


suke bajet tough kadang2 kalah mr teddy muahaha

quzier azman a.k.a hang tuah
tuah tak berapa nak tuah laa an ??
abang kuje ney an,bajet dowhhhh..ape yang bajet pun aku tak pasti tapi dia bajettt dowhhhh
sejak masuk UITM Arau,Perlis ni,makin tough2 lak aku nengok..
ade awek baru aku dengar cite tapi tak exposed..ape daaa...meh laa kongsi mongsi
talkative sampai betul2 annoying hahahaha suke kacau orang but his fun and peace


kecikk je budak niii

amirul syafiq a.k.a capiq
dia ni aku tengok tah bila nak besau tah bile nak tinggi..
sejak mauk KMNS ni,aku tak nampak lah perubahan yang ketara dari dia..
dia ni pendiam tapi suara,makaiii...susah sape kawin ngan dia ni..
asyik kene jerit jee..makn kamain kuat tapi badan maintain..
kaw nak aku jeles tak ?? k fineee aku jelessss :-/
awek boleh tahan ramai gak dia ni...pandai gak mengayat hehehe *untung la badannn

 

last but not least,myself.. <3 wahhh i love youuuu !!!

syafiqah alya a.k.a garfield 
hahahaha lantak..aku memang tak der cerita nak kongsi kat sini..
cita2 aku nak jadi pyhsioteraphist tapi punah harapan apabila temuduga ditolak just pasal PERDANA MENTERI..pehhhh kalau cerita ka sini,kompem seminggu tak habis hahaha
sejak masuk UITM Kuala Pilah,Negeri Sembilan ni,makin comel pun ade,makin susut pun ade..
macam ape dah kejap naik kejap turun berat badan..
tapi sejak masuk ke situ,aku mula berkecimpung dengan sukan
dan akhirnya aku sedang menunggu tournament karisma bola tampar :)

ada lagi sorang..

abang gitarrr

muhammad noor syafiq a.k.s sepet
dia ni lagi lama aku tak dengar cite sejak pindah johor lepas habis SPM..
tapi yang aku tau dia sekarang belaja kat politeknik tapi tidak diketahui di negeri mane..
awek KL,comel,haizah..
selalu gaduh dengan semua pasal berebut iza tapi gaduh gurau2 katenyer...
cita2 aku pun tak tau sebab dia ni PEMALU and tak banyak cakap..
but he's fun and calm

itu jela cetita yang aku mampu..
nak bukak buku calculus lak lepas ni..target nak dapay 4.3 sem ni...
insyaAllah mampu hehehe

KAMI SELALU GADUH TAPI AKHIRNYA PERGI JUGAK MAKAN KAT KANTIN SAME2..
MAKAN GAK KOPOK LEKOR CIK JULIE SAME2..
MAKAN GAK APE BENDE SEMUA SAME2..
G MANE2 PUN SAME2..

itu lah kami semasa FORM 5 DI SMKSP... <3 <3 <3 <3