followers

Mar 31, 2012

semester 2 2011/2012

assalamualaikum :)

first of all, i would like to recommended you to watch LAWAK KER DER because it's something that something..thank you :)

hahaha meraban !
semester kali ney is the best yg pernah aku dapat..
yelaa..sem ney baru sem2..tu yang BEST semacam..
sem ney, budak part 6 pun aku boleh kamcing gile !
orang yg patut aku panggil AKAK, aku panggil KAW AKU je..stylo habis !
rumah aku dengan syiqin jauhhh..kene lalu london bridge..tapi aku jela yang rajin..dia pemalas !
padan ler m*****t besar..malas nak jalan..

supper  =_='

yang ini memang tak boleh tahan..
nak sangat rase delivery kan ?? haa amek kaw !
order pukul 6 PETANG, sampai nye pukul 1 PAGI..
orang ramai yang order, biasa lah..nasib kedai pakcik elfy..kalau tak, memang hangus kedai tu aku bakar..
sampai2 je, tak menyempat bace doa terus cekik..
si elfy order smpai dua ! tamak halobe !
study week lah kate kan..tu yang perut main lagu "kalau menebang, kalau menebang" hahaha

kak ana, happy birthday ! :)

ok..yang ini main tipu !
yang semua elok kene prank birthday masing2, dia sorang boleh terlepas..
siap dapat kad lagi tu...jelly !
macam mane boleh terlepas pun aku tak tau..
ngantok kate nyerr tu t=yang tido awal semacam hahaha
ape2 pun, plan korang nak kene kan aku dengan ciqin tak dapat lah yerrr kakak2 ku sekalian..heaven ! :D
plan jahat, memang selalu tak pernah jadi ! 

ulu bendul with express prank for pija

pija ni lah KAKAK yang sepatutnya aku panggil kakak..
tapi kakak tak kakak, semua satu kepala..memang tak lah KAK PIJA oiii hahaha
experience ney memang best ! 
excited punya pasal, pukul 9 pagi dah gerak padahal lusa paper phy..haa padan ler aku tak boleh nak jawab bile gelak nye dah macam ape..
air hitam kiteorg bagi ! campur ape pun aku tak tau sebab ney semua idea ciqin..
jahat budak ciqin ney !
buat pertama kali nya aku kene gigit pacat tapi aku tanggal kan sebab takut lalau aku sedekah kan pacat tu kepada bapak dan bapak pulak yang sedekah kan darah dia..kami memang pemurah :)
yang kakak lagi tak boleh blah !
mule2 bukan main..campak2 air pun dia tak nak..last2 bile air dah naik, baru lah nak buat squad lentang lah diving lah bagai..adoiii kakak kakak..kelaka ! serius ! hahaha
bile semua dah penat, menuju ke SENAWANG untuk makan..
lapar tahap ghaban last2 ngadap mcd
haha mcd pun mcd lah janji melantak..
tak cukup dengan mcd, haa amek kaw ! tutti frutti pulakkk,,,itu lah dia ! SENAWANG EVERYTHING !
tak cukup dengan makan, si pija nak stay sampai malam pulak..nak main funfair kate nyerrr..
aku ulang SENAWANG IS EVERYTHING yerrr kawan2 :)
balik makan, ciqin main pistol pulak..
angelina jolie kate nyerrr...
brad pitt pulak kak ana.. layan je si ciqin tu,,adoii aku dah malu tahap nak kentut2 dah kat belakang..

lalat !!!

study week punya pasal...
kesian pun ade, nak gelak keluar muntah pun ade..
dah la ciqin ney penakut dengan bende2 yang terbang2 ney..
rama2 pun dia takut..tah ape yang berani pun aku tak atu..tau nak kene kan orang je..
tapi ni lah sahabat se**** aku kat pilah
tido, tak nak kalah ! kipas 5, katil conquer sorang..
kalau kene sepak, nasib lah..
study CTU sampai seminggu..itu memang tak boleh blah !
si elfy pun boleh tahan..suruh kejut pukul 3, last2 harammm hanyut nye ke subuh..
first paper, takut punye pasal, bangun tak tido2 balik si elfy tu..hahaha

next sem semua ada lagi kecuali pija and kakak..
dyeorg dah habis diploma..
seronok nye !!! jelly !

to pija and kakak, take care kat lua sane..
nanti dah sambung study, jangan lupe adik2 korang kat pilah tu lagi yerrr..
kakak dah belanje aiskrim magnum..
pija, anda bile lagi ??? hahaha
thankz for the moments dat we get from diz friendship !
walaupun aku hanya SUPIR, supir2 aku pun, kalau sekali aku datang rumah korang, mula lah semua nak mengadu..ok fine aku bangga ! hahaha

sekian~~