followers

Sep 29, 2012

final exam for 3rd semester

assalamualaikum

apa yang selalu kita lakukan untuk menghadapi final exam ?
tidur ?
makan ?
joget bila tension ?
ye ! dengan ini, semua dia atas aku buat setiap hari sebelum menjelangnya final paper yang dimulakan dengan paper BI.
paper agama dan paper chemistry are killing me~~~
OH GOD ! OH MY ALLAH !
tension make me fell like i'm dying
mungkin ini adalah salah satu cabaran yang perlu aku hadapi untuk semester ke 3 ini dimana semester ke 4 aku tidak mengambil paper agama dan chemistry lagi (maybe)

he always said this to me :'(

impian untuk semester ini adalah untuk mendapatkan pointer yang lebih tinggi dari 2 sem yang lepas.
kerana ?
sebuah kenderaan berpacuan 4 roda !
yes ! my dad promise me that if i get 3.0 above, i will get one..
what ???!! 
ok..i will get this point !
BUT...
paper chemistry and agama may ruin everything


ok i get it..thankz :)

dengan azam yang penuh tekad di dada yang berombak kencang kerana sebuah kerinduan, aku tekad !
tekad untuk mendapatkan DEKAN untuk sem ini no matter what happen 
aku tak nak kalah lagi


*membaca buku dengan dimulai BISMILLAHHIRROHMANIRROHIM :')