followers

Dec 4, 2012

tak bertajuk

assalamualaikum

dah dua kali aku update time dekat2 maghrib. aiyoo ape nak jadi maa
hari ni, tahap boring tak semaksimum semalam sampai update blog tak hingat dunia punya hangin.
pilah senang melanda kesejukkan tahap infinity dimana kipas tidak dibuka, bersweater dan berselubung tetapi kesejukkan tetap melingkari setiap inci tubuh.. (perghh dashat!)
beronline selama 5 minit, baca notifications, recomment then logout..after 5 minutes more, online balik, 5 minutes online then logout back..gila bosan sampai gila

start menge-cek email yang dah lame tak bukak demi mencari satu email yang dicari-cari tapi tak jumpe..
alik2 aku jumpa satu email yang mane tahun lepas punya aku tak baca2 lagi ahaha sadis!
email yang dikirimkan oleh Quzier Azman a.k.a taiko besar taman perihal blog nye yang dah bertukar name..
j, name blog ko comel (mate di atas, kaki di bahu)
baca punya baca older posts (sorry, aku bosan tahap cipan), aku jumpa satu entry..
enrty ni dah basi tapi aku je tak baca lagi (hebat tak aku buat pantun dua kerat haha)
entry tentang Syafiq Hamdi a.k.a sepet
waaa rindu dia !
nak baca ape j tulis ?

haa..sedih weyy baca enrty kaw
jiwa kacau jugak kau ni kan haha
muka gangster, badan tak lah berketak mane, rambut tak mohawk pun tapi jiwa kacau haha (tak kelaka pun boooo~~)
best kan kawan dengan kiteorang? masa tu kau baru je jadi pendatang hareeeemmm kat kelas tu
tapi ko watlek watchill..
apa ada hal ? bapak kaw punye sekolah ke ? *kata hati kau berkata
keselesaan bersama kami membuatkan kau rilekz nak korek hidung, nak garu punggung, korek daki dari pusat *erkkk geli

*j, aku suka entry kau pasal shahirin firdaus tu..sumpah sengal HAHAHA